tisdag 31 oktober 2017

Philips Pefect Care Ångstrykjärnsbuzz

Hejsan!

Vilken materiell lycka när jag fick reda på att jag skulle få prova ett strykjärn via buzzador. Helt fantastiskt, då mitt var så kasst. Dåligt med värme och resultatet blev inte alls bra.

Nu har jag provat mitt nya ångstrykjärn och det är så bra. Det har varit roligt att stryka t.o.m, och jag ser fram emot att få fixa mina julfönster.
Detta strykjärn från Philips har en enorm ångkapacitet, vilket är bra för resultatet, men man behöver fylla på vatten med jämnamellanrum.

Det glider lätt över materialet och känner själv av vilken grad som behövs. Så man behöver inte ställa in en massa prickar och hoppas på det bästa. Snabba, fina och släta resultat får jag snabbt.

Väldigt lätt använt. Fyll med vatten, i med kontakten ( som skulle kunna varit lite längre) vänta en stund och sedan är det bara att köra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar