måndag 2 juni 2014

Riktigt stolt

Idag har det blivit 1,5 Tim på gymmet igen, som jag längtat :) 
Kunde dock inte hårdköra som tänkt pga av en el flera knutar vid ena skulderbladet. Men jag kämpade på iaf, sedan kunde jag öka 2,5 kg på bensträckmaskinen utan att de var på värsta viset. Riktigt glad! Ännu bättre blev det när jag upptäckte som bucklor på mina överarmar. Tjoho, träningen ger resultat efter 5v och musklerna börjar komma. Dessvärre är den ena större än den andre så ner på vikt igen och rätta till den :)

I kväll var vi på skolan och träffade Ns nya fröken å fick lite info inför skolstarten. 
Nu te å ett äpple till Hells kitchen, sen söööva, ska bli skönt.  Imorgon hoppas jag på att få en massagetid och N ska ha med hem en kompis från förskoleklassen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar